Afiş Açık Erişim

Referans Masası Tasarımını Yeniden Düşünmek: Dünya ve Türkiye'de durum

Kubat, Gülçin


Dublin Core

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:oai_dc="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
  <dc:creator>Kubat, Gülçin</dc:creator>
  <dc:date>2021-11-23</dc:date>
  <dc:description>1876'da Samuel S. Green Referans Hizmetini; “bir kütüphaneciden sık sık bir şeyler hakkında bilgi vermesinin istendiği ve soran kişinin hakkında hiçbir şey bilmediği süreçlerdir.” şeklinde tanımlanmıştır(akt. Lenkart &amp; Yu, 2017, s.269)Bu anlayışlı gözlem her referans kütüphanecinin hizmetleri uyarlaması ve iyileştirmesi için bugün degeçerliliğini korumaya devam etmektedir. Referans” kelimesinin karşılığı en basit ifadeyle “soruları yanıtlamak” olsa da günümüz teknoloji temelli toplum yapısında bu ifadenin hizmetleri anlatmada yetersiz kaldığı görülmektedir.</dc:description>
  <dc:identifier>https://aperta.ulakbim.gov.trrecord/252063</dc:identifier>
  <dc:identifier>oai:aperta.ulakbim.gov.tr:252063</dc:identifier>
  <dc:language>tur</dc:language>
  <dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
  <dc:rights>http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by-sa</dc:rights>
  <dc:subject>referans masası tasarımı</dc:subject>
  <dc:subject>infodesk</dc:subject>
  <dc:subject>akademik kütüphane</dc:subject>
  <dc:subject>information desk</dc:subject>
  <dc:subject>research support service</dc:subject>
  <dc:title>Referans Masası Tasarımını Yeniden Düşünmek: Dünya ve Türkiye'de durum</dc:title>
  <dc:type>info:eu-repo/semantics/conferencePoster</dc:type>
  <dc:type>poster</dc:type>
</oai_dc:dc>
155
67
görüntülenme
indirilme
Tüm sürümler Bu sürüm
Görüntülenme 155155
İndirme 6767
Veri hacmi 175.0 MB175.0 MB
Tekil görüntülenme 138138
Tekil indirme 6060

Alıntı yap