Afiş Açık Erişim

Referans Masası Tasarımını Yeniden Düşünmek: Dünya ve Türkiye'de durum

Kubat, Gülçin


Dublin Core

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:oai_dc="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
  <dc:creator>Kubat, Gülçin</dc:creator>
  <dc:date>2021-11-23</dc:date>
  <dc:description>1876'da Samuel S. Green Referans Hizmetini; “bir kütüphaneciden sık sık bir şeyler hakkında bilgi vermesinin istendiği ve soran kişinin hakkında hiçbir şey bilmediği süreçlerdir.” şeklinde tanımlanmıştır(akt. Lenkart &amp; Yu, 2017, s.269)Bu anlayışlı gözlem her referans kütüphanecinin hizmetleri uyarlaması ve iyileştirmesi için bugün degeçerliliğini korumaya devam etmektedir. Referans” kelimesinin karşılığı en basit ifadeyle “soruları yanıtlamak” olsa da günümüz teknoloji temelli toplum yapısında bu ifadenin hizmetleri anlatmada yetersiz kaldığı görülmektedir.</dc:description>
  <dc:identifier>https://aperta.ulakbim.gov.trrecord/252063</dc:identifier>
  <dc:identifier>oai:aperta.ulakbim.gov.tr:252063</dc:identifier>
  <dc:language>tur</dc:language>
  <dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
  <dc:rights>http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by-sa</dc:rights>
  <dc:subject>referans masası tasarımı</dc:subject>
  <dc:subject>infodesk</dc:subject>
  <dc:subject>akademik kütüphane</dc:subject>
  <dc:subject>information desk</dc:subject>
  <dc:subject>research support service</dc:subject>
  <dc:title>Referans Masası Tasarımını Yeniden Düşünmek: Dünya ve Türkiye'de durum</dc:title>
  <dc:type>info:eu-repo/semantics/conferencePoster</dc:type>
  <dc:type>poster</dc:type>
</oai_dc:dc>
134
60
görüntülenme
indirilme
Tüm sürümler Bu sürüm
Görüntülenme 134134
İndirme 6060
Veri hacmi 156.7 MB156.7 MB
Tekil görüntülenme 120120
Tekil indirme 5353

Alıntı yap