Afiş Açık Erişim
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:oai_dc="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd"> <dc:creator>Kubat, Gülçin</dc:creator> <dc:date>2021-11-23</dc:date> <dc:description>1876'da Samuel S. Green Referans Hizmetini; “bir kütüphaneciden sık sık bir şeyler hakkında bilgi vermesinin istendiği ve soran kişinin hakkında hiçbir şey bilmediği süreçlerdir.” şeklinde tanımlanmıştır(akt. Lenkart & Yu, 2017, s.269)Bu anlayışlı gözlem her referans kütüphanecinin hizmetleri uyarlaması ve iyileştirmesi için bugün degeçerliliğini korumaya devam etmektedir. Referans” kelimesinin karşılığı en basit ifadeyle “soruları yanıtlamak” olsa da günümüz teknoloji temelli toplum yapısında bu ifadenin hizmetleri anlatmada yetersiz kaldığı görülmektedir.</dc:description> <dc:identifier>https://aperta.ulakbim.gov.trrecord/252063</dc:identifier> <dc:identifier>oai:aperta.ulakbim.gov.tr:252063</dc:identifier> <dc:language>tur</dc:language> <dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights> <dc:rights>http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by-sa</dc:rights> <dc:subject>referans masası tasarımı</dc:subject> <dc:subject>infodesk</dc:subject> <dc:subject>akademik kütüphane</dc:subject> <dc:subject>information desk</dc:subject> <dc:subject>research support service</dc:subject> <dc:title>Referans Masası Tasarımını Yeniden Düşünmek: Dünya ve Türkiye'de durum</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/conferencePoster</dc:type> <dc:type>poster</dc:type> </oai_dc:dc>
Tüm sürümler | Bu sürüm | |
---|---|---|
Görüntülenme | 155 | 155 |
İndirme | 67 | 67 |
Veri hacmi | 175.0 MB | 175.0 MB |
Tekil görüntülenme | 138 | 138 |
Tekil indirme | 60 | 60 |