Afiş Açık Erişim
{ "@context": "https://schema.org/", "@id": 252063, "@type": "CreativeWork", "creator": [ { "@id": "https://orcid.org/0000-0001-9009-8758", "@type": "Person", "affiliation": "\u0130T\u00dc", "name": "Kubat, G\u00fcl\u00e7in" } ], "datePublished": "2021-11-23", "description": "<p>1876'da Samuel S. Green Referans Hizmetini; “bir kütüphaneciden s\u0131k s\u0131k bir \u015feyler hakk\u0131nda bilgi vermesinin istendi\u011fi ve soran ki\u015finin hakk\u0131nda hiçbir \u015fey bilmedi\u011fi süreçlerdir.” \u015feklinde tan\u0131mlanm\u0131\u015ft\u0131r(akt. Lenkart & Yu, 2017, s.269)Bu anlay\u0131\u015fl\u0131 gözlem her referans kütüphanecinin hizmetleri uyarlamas\u0131 ve iyile\u015ftirmesi için bugün degeçerlili\u011fini korumaya devam etmektedir. Referans” kelimesinin kar\u015f\u0131l\u0131\u011f\u0131 en basit ifadeyle “sorular\u0131 yan\u0131tlamak” olsa da günümüz teknoloji temelli toplum yap\u0131s\u0131nda bu ifadenin hizmetleri anlatmada yetersiz kald\u0131\u011f\u0131 görülmektedir.</p>", "identifier": 252063, "inLanguage": { "@type": "Language", "alternateName": "tur", "name": "Turkish" }, "keywords": [ "referans masas\u0131 tasar\u0131m\u0131", "infodesk", "akademik k\u00fct\u00fcphane", "information desk", "research support service" ], "license": "http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by-sa", "name": "Referans Masas\u0131 Tasar\u0131m\u0131n\u0131 Yeniden D\u00fc\u015f\u00fcnmek: D\u00fcnya ve T\u00fcrkiye'de durum", "url": "https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/252063" }
Tüm sürümler | Bu sürüm | |
---|---|---|
Görüntülenme | 198 | 198 |
İndirme | 75 | 75 |
Veri hacmi | 195.9 MB | 195.9 MB |
Tekil görüntülenme | 162 | 162 |
Tekil indirme | 68 | 68 |