Dergi makalesi Açık Erişim

TÜRKİYE'DE YÜKSEKÖĞRETİM DÜZEYİNDE SANAT EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR

Mehmet Ali KAYNAR


Dublin Core

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:oai_dc="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
  <dc:creator>Mehmet Ali KAYNAR</dc:creator>
  <dc:date>2021-06-16</dc:date>
  <dc:description>Sanat eğitimi ile bireylerin yaratıcılıkları ön plana çıkarılmakta, düşünme metotları geliştirilmekte ve her bireyin kişisel gelişimine paralel yönlendirmeler yapılabilmektedir. Bu eğitimin temel amacı bireylerin sanatsal anlamda görme, arama, deneme yapma ve sonuçlandırmasıdır. Sanat eğitimleri, eğitim ve öğretim hayatının neredeyse her kademesinde verilirken bu eğitim sırasında birtakım sorunlarla da karşılaşılmaktadır. Bu araştırmada, yükseköğretim düzeyinde hizmet veren kurumların sanat eğitimi konusunda karşılaştıkları sorunlara yer verilmiştir.</dc:description>
  <dc:identifier>https://aperta.ulakbim.gov.trrecord/228281</dc:identifier>
  <dc:identifier>oai:aperta.ulakbim.gov.tr:228281</dc:identifier>
  <dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
  <dc:rights>https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
  <dc:source>İNTOBA - İnsan ve Toplum Bilimleri Akademi Dergisi 1(1) 84-93</dc:source>
  <dc:subject>Eğitim, Sanat, Sanat Eğitimi</dc:subject>
  <dc:title>TÜRKİYE'DE YÜKSEKÖĞRETİM DÜZEYİNDE SANAT EĞİTİMİ UYGULAMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR</dc:title>
  <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
  <dc:type>publication-article</dc:type>
</oai_dc:dc>
106
117
görüntülenme
indirilme
Görüntülenme 106
İndirme 117
Veri hacmi 182.2 MB
Tekil görüntülenme 83
Tekil indirme 88

Alıntı yap